Generowanie leadów na LinkedIn — samodzielnie czy z pomocą agencji?

Międzynarodowy serwis społecznościowy działa od 2003 roku i w tym czasie zdążył pozyskać aż 810 mln użytkowników pochodzących z ponad 200 krajów na całym świecie. Platforma Linkedln pierwotnie miała służyć do nawiązywania kontaktów biznesowych i zawodowych, jednak obecnie stanowi doskonałe narzędzie marketingowe. Przekonaj się, w jaki sposób w pełni wykorzystać potencjał portalu.
Przeczytaj również: Jakie są najnowsze trendy w zabiegach na twarz?
Jak generować leady sprzedażowe?
Co ważne, wszystkie podejmowane działania powinny być „naturalne". Nie ma tutaj mowy o masowym wysyłaniu spamu użytkownikom serwisu. Generowanie leadów na LinkedIn należy rozpocząć od stworzenia firmowego profilu oraz zadbania o odpowiedni content, zamieszczany regularnie na branżowych grupach. Kolejny krok to przesyłanie personalizowanych wiadomości do osób potencjalnie zainteresowanych oferowanymi usługami czy produktami. Przedsiębiorca może również skorzystać z opcji publikowania informacji o zbliżających się wydarzeniach, na które zapraszani są przedstawiciele określonych sektorów (z obowiązkiem dołączenia do newslettera).
Przeczytaj również: Jak prawidłowo dobrać rozmiar ubrania koszarowego?
Czy warto skorzystać z pomocy agencji marketingowej?
Samodzielne pozyskiwanie leadów sprzedażowych może okazać się męczące i czasochłonne. Nic więc dziwnego, że tak wiele marek decyduje się na współpracę z firmą marketingową. Przeszkoleni pracownicy są w stanie wygenerować kilkaset kontaktów miesięcznie poprzez wysyłanie personalizowanych wiadomości biznesowych (z wykorzystaniem dodatkowych metod automatyzacji). Agencje mogą również prowadzić firmowe konta wraz z monitorowaniem kampanii.
Przeczytaj również: Jakie są najczęstsze przyczyny uszkodzeń dachów, z którymi radzi sobie dekarz?
Płatne reklamy na LinkedIn
Poza bezpłatnym pozyskiwaniem leadów sprzedażowych przedsiębiorcy mogą również stworzyć kampanie pojawiające się określonej grupie użytkowników. Targetowanie odbywa się poprzez wybór m.in. lokalizacji, płci, stażu pracy czy wykształcenia. Twórca może także wybrać format reklamy oraz główny cel prowadzonej kampanii.
Kategorie artykułów
Polecane artykuły

Paki logopedyczne - dlaczego warto z nich korzystać podczas terapii?
Zawód logopedy wymaga ciągłego rozwoju, aby być na bieżąco z najnowszymi metodami terapii różnych zaburzeń mowy. Ważny jest przede wszystkim sposób prowadzonych zajęć oraz rodzaj wykorzystywanych materiałów. Właśnie dlatego tak dużym zainteresowaniem cieszą się gotowe paki z arkuszami do wydruku, kt

Zalety rolet zewnętrznych w kontekście ochrony termicznej
Rolety zewnętrzne to nie tylko estetyczny element budynku, ale przede wszystkim skuteczna ochrona termiczna. Dzięki odpowiedniej konstrukcji i materiałom, te osłony pomagają w utrzymaniu optymalnej temperatury wewnątrz pomieszczeń, co przekłada się na komfort mieszkańców oraz oszczędności energetycz