Generowanie leadów na LinkedIn — samodzielnie czy z pomocą agencji?

Międzynarodowy serwis społecznościowy działa od 2003 roku i w tym czasie zdążył pozyskać aż 810 mln użytkowników pochodzących z ponad 200 krajów na całym świecie. Platforma Linkedln pierwotnie miała służyć do nawiązywania kontaktów biznesowych i zawodowych, jednak obecnie stanowi doskonałe narzędzie marketingowe. Przekonaj się, w jaki sposób w pełni wykorzystać potencjał portalu.
Przeczytaj również: Monitoring auta GPS a przepisy RODO
Jak generować leady sprzedażowe?
Co ważne, wszystkie podejmowane działania powinny być „naturalne". Nie ma tutaj mowy o masowym wysyłaniu spamu użytkownikom serwisu. Generowanie leadów na LinkedIn należy rozpocząć od stworzenia firmowego profilu oraz zadbania o odpowiedni content, zamieszczany regularnie na branżowych grupach. Kolejny krok to przesyłanie personalizowanych wiadomości do osób potencjalnie zainteresowanych oferowanymi usługami czy produktami. Przedsiębiorca może również skorzystać z opcji publikowania informacji o zbliżających się wydarzeniach, na które zapraszani są przedstawiciele określonych sektorów (z obowiązkiem dołączenia do newslettera).
Przeczytaj również: Monitoring auta GPS sposobem na zmiejszenie kosztów
Czy warto skorzystać z pomocy agencji marketingowej?
Samodzielne pozyskiwanie leadów sprzedażowych może okazać się męczące i czasochłonne. Nic więc dziwnego, że tak wiele marek decyduje się na współpracę z firmą marketingową. Przeszkoleni pracownicy są w stanie wygenerować kilkaset kontaktów miesięcznie poprzez wysyłanie personalizowanych wiadomości biznesowych (z wykorzystaniem dodatkowych metod automatyzacji). Agencje mogą również prowadzić firmowe konta wraz z monitorowaniem kampanii.
Przeczytaj również: CNH Industrial – twórca maszyn rolniczych o silnej pozycji
Płatne reklamy na LinkedIn
Poza bezpłatnym pozyskiwaniem leadów sprzedażowych przedsiębiorcy mogą również stworzyć kampanie pojawiające się określonej grupie użytkowników. Targetowanie odbywa się poprzez wybór m.in. lokalizacji, płci, stażu pracy czy wykształcenia. Twórca może także wybrać format reklamy oraz główny cel prowadzonej kampanii.
Kategorie artykułów
Polecane artykuły

Elewacje z granitu – trwałość i nowoczesny wygląd dla Twojego budynku
Granit to materiał budowlany o wielu zaletach, które sprawiają, że stanowi idealny wybór do elewacji. Jego odporność na warunki atmosferyczne gwarantuje trwałość i estetykę przez długie lata. Elegancki wygląd nadaje budynkom nowoczesny charakter, wyróżniając je na tle innych konstrukcji. Warto zwróc

Paki logopedyczne - dlaczego warto z nich korzystać podczas terapii?
Zawód logopedy wymaga ciągłego rozwoju, aby być na bieżąco z najnowszymi metodami terapii różnych zaburzeń mowy. Ważny jest przede wszystkim sposób prowadzonych zajęć oraz rodzaj wykorzystywanych materiałów. Właśnie dlatego tak dużym zainteresowaniem cieszą się gotowe paki z arkuszami do wydruku, kt